.

מדיניות פרטיות

 

ברוכים הבאים לאתר האינטרנט ולשירותים הדיגיטליים של ש. פרופיט מרקטינג בע״מ ושי.סי אחזקות והשקעות בע׳׳מ  (״החברות״ או ״החברה״ או ״אנחנו״). החברה מספקת שירותי גיוס, הפקות אירועים, ניהול פרויקטים ומיקור חוץ מנוהל ללקוחות עסקיים. בין היתר, אנו מגייסים ומציבים עובדים אצל לקוחות, ומפיקים עבורם אירועים ופעילויות שונות. אתר החברה וערוצי ההתקשרות שלנו מאפשרים לקבל מידע על השירותים, ליצור קשר, להגיש מועמדות למשרות, להצטרף כעובדים וכדומה.

 

החברה מכבדת את פרטיות מבקרי האתר, המועמדים, עובדיה ונציגי לקוחותיה, ופועלת בשקיפות בנוגע למידע האישי הנאסף במסגרת האתר והפעילות העסקית. מדיניות פרטיות זו מסבירה כיצד אנו אוספים, משתמשים, שומרים ומשתפים מידע אישי, וכן אילו זכויות עומדות לך ביחס למידע זה.

 

בהתאם לדיני הגנת הפרטיות בישראל, החברה משמשת כבעלת שליטה במאגרי המידע האישי המשמשים אותנו במסגרת פעילותנו הישירה. למשל מידע שאנו אוספים מהאתר, מניהול הקשר עם לקוחותינו, מגיוס עובדים והקשר עמם וכן משימור משאבי אנוש. לדוגמה: פרטים שנמסרו בטופס יצירת קשר באתר לצורך בירור על שירות, או מידע טכני שנאסף אוטומטית על מבקרי האתר (כגון באמצעות Cookies), או מידע שאנחנו אוספים על עובדים שלנו על מנת לנהל את יחסי העבודה עמם' הוא מידע ״בשליטתנו״. מדיניות זו חלה על מידע מסוג זה.

 

כאשר אנו מטפלים במידע אישי עבור לקוח ולמטרותיו, למשל, רשימת עובדים של לקוח שנמסרת לנו לצורך הפקת אירוע, או פרטים על עובד שלנו המוצב אצל הלקוח ושנאספים על ידו – במקרים אלה הלקוח הוא “בעל השליטה במאגר המידע״. מידע כזה עשוי לעבור דרך המערכות שלנו (למשל מערכת רישום לאירוע או קובצי מידע), ואנו מעבדים אותו עבור הלקוח בהתאם להסכמים עמו. גם במקרים אלו, אנו מחויבים להגן על המידע במערכותינו וליישם אמצעי אבטחה נאותים, אך לכל לקוח או מעסיק תיתכן מדיניות פרטיות משלו, ובכל שאלה בנוגע לשימוש שלו במידע שלך וזכויותיך, אנא פנה ישירות למעסיקך או לגורם הרלוונטי.

 

המדיניות מנוסחת בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד, אך מיועדת לנשים וגברים כאחד.

 

הסכמה ועדכון המדיניות.

 

השימוש באתר, בשירותי החברה או מסירת מידע אישי במסגרת ההתקשרות עמנו, מהווים הסכמה למדיניות פרטיות זו, כולל איסוף, עיבוד ושיתוף המידע האישי כמפורט בה. אינך מחויב על פי חוק למסור לנו מידע אישי, וכל מסירת מידע נעשית בהסכמה ומתוך בחירה חופשית להתקשר עמנו או להשתמש באחד משירותינו. עם זאת, אי מסירת מידע מסוים או חסימתו עלול למנוע מאיתנו לספק לך חלק מהשירותים. לדוגמה: ללא מסירת פרטי זיהוי ויצירת קשר, ייתכן שלא נוכל לרשום אותך כעובד או כמועמד, או לחזור אליך בפנייתך; ללא מסירת פרטים בעת מיון מועמדים או סירוב לעבור הליכי מיון או בחינות התאמה מסוגים שונים, לא נוכל לשקול את התאמתך לתפקיד כזה או אחר; אם תחסום שימוש ב-Cookies באתר, חלק מהיכולות באתר עלולות שלא לפעול כראוי ולא נוכל להתאים את התוכן או לשפר את חוויית הגלישה שלך.

 

החברה רשאית לעדכן את המדיניות מעת לעת. במקרה של שינוי מהותי נשתדל להודיע על כך (למשל באמצעות עדכון באתר). כל שיתוף מידע עמנו, המשך שימוש באתר או בשירותים לאחר עדכון המדיניות ייחשב כהסכמה למדיניות המעודכנת.

 

מהו "מידע אישי"?

 

מדיניות זו חלה על “מידע אישי” (ובקצרה “מידע”) שהוא כל נתון המתייחס לאדם מזוהה או שניתן לזהותו במאמץ סביר, במישרין או בעקיפין. לדוגמה: שם, מספר זהות, מספר טלפון, כתובת דוא״ל, כתובת מגורים, תאריך לידה, פרטי אמצעי תשלום, פרטי משפחה, נתוני מיקום, מזהה מקוון (כתובת IP), קורות חיים, מכתבי המלצה או תוצאות במבדק כזה או אחר, שניתן לקשרו אליך וכיו״ב, כל אלה יכולים להיחשב מידע אישי. מידע שאינו מזהה אדם באופן אישי (כגון מידע סטטיסטי או אנונימי) אינו נחשב למידע אישי, ואינו כפוף למדיניות זו.

 

המידע שאנו אוספים ודרכי איסוף.

 

המידע האישי נאסף ממגוון מקורות, בערוצים דיגיטליים ואחרים, כולל אתרי האינטרנט, טפסים מקוונים, דואר אלקטרוני, הודעות, שיחות טלפון, אפליקציות מסרים (כגון WhatsApp) ומפגשים אישיים. כמו כן, מידע נאסף במהלך תהליכי גיוס והעסקה, ובמסגרת מתן השירותים ללקוחותינו. למשל:

 

טפסי יצירת קשר והצטרפות באתר: כאשר אתה משאיר פנייה באתר, נרשם לניוזלטר, מבקש הצעת שירות או ממלא טופס מועמדות למשרה, אתה עשוי להתבקש למסור פרטים כגון שם, טלפון, דוא״ל, שם חברה, תפקיד, קורות חיים וכל פרט שתמסור ביוזמתך בפנייה.

 

מערכות גיוס ומשאבי אנוש: החברה מנהלת מערכת גיוס בה מרוכזות מועמדויות למשרות. מידע זה כולל פרטי זיהוי ויצירת קשר של מועמדים, קורות חיים (השכלה, ניסיון תעסוקתי, כישורים, המלצות), תוצאות מבדקים מקצועיים או מבחני אמינות והתרשמות מצוות הגיוס. מידע מועמדים ועל מועמדים פוטנציאלים מגיע אלינו ישירות דרך האתר, בדוא״ל, או באמצעות אתרי דרושים חיצוניים שאנו עובדים עמם וכן הרשתות החברתיות (כגון לינקדאין פייסבוק/אינסטגרם) בהן אנו מפרסמים משרות.

 

משא ומתן והתקשרויות עסקיות: במסגרת ניהול הקשר עם לקוחות עסקיים וספקים, אנו אוספים פרטי נציגי הקשר מטעמם. מידע זה כולל לרוב שם איש קשר, תפקיד/מחלקה, טלפון, דוא״ל, כתובת החברה ופרטי התקשרות נוספים, וכן תוכן הפניות, הדרישות העסקיות וההתקשרות החוזית (למשל עותקי חוזים, הצעות מחיר, הזמנות שירות ותכתובות איתך). מידע זה נאסף במהלך פגישות, התכתבויות, שיחות טלפון, כרטיסי ביקור, כנסים, התקשרות דרך האתר וכדומה.

 

מידע על עובדי החברה: לגבי עובדי החברה (כולל עובדים במשרה פנימית ועובדי מיקור חוץ המועסקים על ידינו), אנו אוספים ומנהלים מידע הדרוש לניהול משאבי אנוש ולהעסקה תקינה. מידע זה כולל פרטי זיהוי מלאים (שם, מספר ת.ז), פרטי קשר (טלפון, כתובת, דוא״ל), מצב משפחתי ומידע על בני משפחה (כנדרש בטפסים רשמיים), השכלה וכישורים, תאריך לידה, פרטי בנק ותנאי שכר, דיווחי נוכחות (שעות עבודה, ימי חופשה ומחלה, חוזה העסקה ומסמכי קליטה (טופס 101 וכדומה), משובי מנהלים, הערכות וביצועים, וכל נתון נוסף הנדרש במסגרת חוקי העבודה והתקנות (כגון מסמכים לביטוח לאומי, הפקדות לפנסיה וכד׳). חלק מהמידע ממולא על ידי העובד עצמו בטפסים ידניים או דיגיטליים, וחלק נאסף ומתעדכן תוך כדי יחסי העבודה. מידע רלוונטי מועבר גם לגורמים חיצוניים לצורך תפעול ההעסקה וניהול כוח אדם‎.

 

מידע במסגרת הפקת אירועים ופרויקטים שיווקיים: כאשר אנו מפיקים אירוע עבור לקוח, הלקוח עשוי למסור לנו רשימות משתתפים לצורך תכנון האירוע. למשל, ברשימת עובדים של חברה לקראת נופש חברה או יום גיבוש, ייכללו פרטי העובדים ובן/בת זוג וילדים (בעת אירוע למשפחות) כגון: שם מלא, תעודת זהות, כתובת דוא״ל, גילאי הילדים, מצב משפחתי וכד׳. כמו כן, באירועים פתוחים לציבור שאנו מפיקים עבור גופים מסוימים, ההרשמה עשויה להיעשות דרך אתרי רישום חיצוניים המתופעלים בידי ספקים מטעמנו – ונאסף בהם מידע אישי של הנרשמים (משתתפי האירוע מהציבור הרחב או עובדים של ארגונים המשתתפים באירוע). מידע זה כולל בד״כ שם, טלפון, דוא״ל ופרטים רלוונטיים להרשמה (כגון העדפות, מידת חולצה, וכד'). המידע נשמר במערכות הספק המנהל את ההרשמה עבורנו, ומועבר אלינו לצורך ניהול האירוע. לתשומת לב: במקרים אלו הלקוח שבעבורו מופק האירוע עשוי להיחשב כבעל השליטה במידע אודות משתתפי האירוע (למשל, אם מדובר בעובדי הלקוח), ואנו נעבד את הנתונים בהתאם להנחיותיו ולמטרת הפקת האירוע בלבד.

 

נתונים טכניים ומידע שנאסף אוטומטית: בעת ביקורך באתרי האינטרנט שלנו, אנו אוספים באופן אוטומטי מידע טכני על אופן הגלישה והשימוש באתר. מידע זה כולל כתובת IP, סוג ותצורת הדפדפן, סוג מכשיר ומערכת הפעלה, דפים שבהם צפית, משך השהייה בכל עמוד, מאפייני פעילותך באתר, מקור ההגעה לאתר, העדפות שפה ופרטים טכניים נוספים. איסוף מידע זה נעשה באמצעות עוגיות (Cookies), תגיות פיקסל וכלי ניתוח אנליטיים דומים, כמפורט להלן. מידע טכני זה כשלעצמו אינו מזהה אותך בשם, והוא משמש אותנו בעיקר לצרכי אבטחה, תפעול ושיפור האתר והשירות.

 

סוגי מידע אישי לפי קבוצות נושאים.

 

היקף וסוג המידע שנאסף משתנים בהתאם להקשר ולקבוצת נושאי המידע. להלן סקירה תמציתית של סוגי המידע הנאספים, בחלוקה לארבע קבוצות עיקריות:

 

מבקרי אתר ומועמדים לעבודה: פרטי קשר כגון שם, טלפון, דוא״ל; פרטים מקצועיים ואישיים הנמסרים בקורות חיים (השכלה, תעסוקה, מיומנויות, שפות וכו׳); תוכן הודעות ופניות שתשלח באתר; תוצאות מבדקי התאמה, ראיונות ומשובים מתהליך הגיוס; וכן נתונים טכניים על שימושך באתר (כפי שתואר לעיל). מידע זה נמסר על-ידך ביוזמתך (בפנייה, בהרשמה או בשליחת קו״ח), או נאסף דרך מערכות ואתרי גיוס שאנו מפעילים או משתפים עמם פעולה.  כמו כן, נעמוד בקשר עם ממליצים וצדדים שלישיים דומים וכחלק מכך נקיים איתם שיחות ונקבל מהם ועליהם פרטים רלוונטיים כמו רקע מקצועי, פרטי קשר ועוד. 

 

נציגים של לקוחות עסקיים וספקים: שם פרטי ומשפחה, תפקיד ויחידה בארגון, שם המעסיק/החברה אותה אתה מייצג, מספר טלפון נייד/משרדי, כתובת דוא״ל, ופרטים עסקיים נלווים (כגון כתובת החברה, עוסק מורשה להזמנות, פרטי חשבון בנק לתשלום וכיו״ב). כמו כן נשמרת תכתובת הדוא״ל עמך וכל מידע שתמסור לנו במהלך ההתקשרות (כגון בקשות שירות, מפרטים, רשימות השתתפות באירועים וכד'). מידע זה מגיע בעיקר ממך במסגרת ההתקשרות והתקשורת השוטפת, ממידע פומבי (למשל אתר החברה שלך או כרטיס ביקור שנמסר לנו) וממסמכי ההתקשרות בין הצדדים.

 

עובדי החברה (העסקה פנימית): פרטים אישיים הדרושים לגיוס, ניהול ותיעוד עובדים, כמפורט לעיל: פרטי זהות, מצב אישי, פרטי התקשרות, כישורים מקצועיים, חשבון בנק ותנאי שכר, דיווחי שעות ונוכחות, רשומות הערכה, מסמכי קליטה (כגון טפסי 101) וטפסי סיום העסקה, וכל מידע נוסף הקשור ישירות ליחסי העבודה ולהתנהלותך כעובד החברה. חלק מהמידע נאסף ישירות ממך (בטפסים, בריאיון וכו'), וחלקו נוצר במהלך העבודה (למשל דו״חות נוכחות או משובים מקצועיים). 

 

עובדי חברה המוצבים אצל לקוחות במיקור חוץ: כאשר עובד מועסק על-ידינו אך מבצע בפועל את עבודתו אצל לקוח, אנו שומרים את כל פרטי העובד כחלק ממערכות משאבי האנוש שלנו (כגון פרטי זיהוי, שכר, טפסי קליטה), ובנוסף מעבדים מידע הדרוש לעתם הצבתו בפרויקט אצל הלקוח, לרבות קורות חיים או מפרט מקצועי שהועבר ללקוח, פרטי התקשרות לצורכי עבודה, דיווחי שעות ותיאור התפקיד והאחריות. חלק ממידע זה נמסר ללקוח בתחילת תהליך הגיוס וחלק מתעדכן בהמשך, למשל בעת חידוש הסכם או שינוי תנאים או במסגרת העבודה השוטפת אצל הלקוח. 

 

• עם זאת, מידע נוסף שנאסף על-ידי הלקוח במהלך עבודת העובד אצלו (כגון הערכות ביצוע, נתוני נוכחות במערכותיו, מידע על כניסות למתקניו ולמעשה כל מידע שהלקוח אוסף במסגרת יחסיו עמך) נמצא בשליטת הלקוח, בהתאם להסכמים שנחתמו עמו.

 

מטרות השימוש במידע.

 

המידע האישי הנאסף משמש את החברה למטרות הבאות:

מתן שירותים וביצוע ההתקשרויות: ניהול ופיקוח על שירותי המיקור חוץ, הגיוס, ההפקות והשיווק שאנו מספקים ללקוחותינו. לדוגמה, שימוש בפרטי מועמד לצורך בדיקת התאמתו למשרה והעסקתו, שימוש בפרטי נציג לקוח לצורך תיאום פרויקט והפקת אירוע, ושימוש בפרטי עובד כדי לשבצו במשימה אצל לקוח ולנהל את עבודתו.

 

תקשורת עם הפונים והלקוחות: מענה לפניות שהתקבלו דרך האתר או באמצעים אחרים; יצירת קשר יזום עם מתעניינים בשירותינו ועם מועמדים לעבודה; עדכון לקוחות קיימים בנוגע להתקדמות פרויקט או סטטוס עובד שמוצב אצלם; תמיכה ושירות לקוחות; תיאום פגישות ואירועים.

 

ניהול עסקי ופיננסי: ניהול יחסי הלקוח, כולל חיוב, גבייה, הנפקת חשבוניות ותשלומים (ללקוחות, לעובדים ולספקים לפי העניין); ניהול חוזים והתקשרויות; תיעוד עסקאות; הפקת דוחות כספיים וניהוליים; בקרה תקציבית ודיווח להנהלה.

 

ניהול משאבי אנוש ועובדים: טיפול בענייני שכר והטבות, נוכחות, רישומי חופשות וחגים, הערכת ביצועים, הדרכות, רווחה, בטיחות בעבודה, בחירות הצבה בתפקידים או בפרויקטים,  וטיפול בפרטי העובד מול רשויות (כגון דיווחי מס וביטוח לאומי) בהתאם לחובותינו כמעסיק.

 

שיפור ותפעול השירותים: ניתוח נתונים ויצירת נתונים סטטיסטיים לצורכי בקרה פנימית, שיפור תהליכים ושדרוג שירותי החברה. למשל, נסקור את תהליכי הגיוס כדי לשפר אותם, או ננתח את משובי הלקוחות והעובדים כדי להפיק לקחים ולייעל את הפעילות. כמו כן, ניטור תקלות באתר וזיהוי דפוסי שימוש יסייעו לנו לשפר את חוויית המשתמש באתרי האינטרנט שלנו.

 

אבטחת מידע ומניעת תרמיות: שימוש באמצעי זיהוי ומידע טכני על מנת לאמת את זהות המשתמשים (במערכות הפנימיות והחיצוניות), למנוע שימוש בלתי מורשה במערכות שלנו, לאתר ולחקור פעילויות חשודות או הפרות אבטחה, ולהגן על זכויותינו, על זכויות עובדינו ולקוחותינו.

 

שיווק וקידום שירותי החברה: לעיתים נשתמש בפרטי התקשרות של לקוחות קיימים או מתעניינים על מנת להעביר עדכונים, הצעות, הטבות ומידע שיווקי לגבי השירותים שלנו, בהיקף ובאופן המותר לפי הדין. למשל, אם השארת פרטים להתעניינות בשירות, ייתכן שנשלח לך מידע נוסף על אותו שירות בעתיד. אם ביקשת לא לקבל דיוור שיווקי, נכבד זאת ולא נשלח לך תוכן פרסומי (מבלי לפגוע ביכולתנו לשלוח לך מידע נדרש לצורך השירות עצמו, כגון עדכון לגבי הפקת אירוע שהזמנת).

 

ציות לחוק, הגנה משפטית ותיעוד: עיבוד מידע כנדרש למילוי דרישות חוקיות (למשל דיווחים רגולטוריים, שמירת מסמכים להנהלת חשבונות, מענה לבקשות רשויות מוסמכות); וכן לשם ניהול סיכונים, ביסוס או מימוש זכויות משפטיות של החברה במידת הצורך. אנו שומרים תיעוד של פעילויות, הסכמים ופניות על מנת להגן על עצמנו מפני טענות, להוכיח ביצוע התחייבויות וכד'.

 

יובהר כי החברה רשאית להשתמש במידע שהוא מצרפי, אנונימי או סטטיסטי (כלומר מידע שאינו מזהה אותך אישית) לכל מטרה חוקית, כגון לצורכי ניתוח מגמות, שיפור השירותים, מחקר עסקי או דיווח סטטיסטי. שימוש במידע שאינו מזהה אינו מוגבל במדיניות זו.

 

שיתוף מידע עם צדדים שלישיים.

 

אנו משתפים מידע אישי עם צדדים שלישיים במקרים בהם הדבר נדרש למתן השירותים, לקיום התחייבויותינו החוזיות והמשפטיות, או למימוש אחת המטרות הלגיטימיות המתוארות במדיניות זו. מידע אישי עשוי להיות מועבר לסוגי הגורמים הבאים:

 

לקוחות וגורמים שאיתם יש לך קשר ישיר: כאשר מדובר במועמד לעבודה, עובד שהוצב אצל לקוח או משתתף באירוע שאנו מפיקים, נשתף את המידע הדרוש עם הלקוח או הגוף המזמין כדי לאפשר את הגיוס, העבודה או ההשתתפות באירוע (למשל לצורכי אבטחה או הנפקת אישורי כניסה). 

 

ספקי שירות וטכנולוגיה מטעמנו: אנו נעזרים בגורמים חיצוניים למימוש חלק מפעילויותינו. למשל, פלטפורמות גיוס ומשאבי אנוש (כגון מערכת לניהול קו״ח ומועמדים), שירותי מחשוב ענן ואחסון, ספקי בדיקות ומיון מועמדים, שירותי הנהלת חשבונות ושכר, ועוד. ספקים אלו מקבלים גישה למידע האישי הדרוש להם בלבד, ואנו פועלים להגביל את שימושם במידע, לרבות באמצעות הסכמים מתאימים למשירה על סודיות המידע ואבטחתו.

 

גורמים רגולטוריים ורשויות אכיפה: אנו נשתף מידע אישי אם נהיה מחויבים על פי דין לעשות זאת – למשל בתגובה לדרישת רגולטור, צו בית משפט, הליך משפטי או חקירה של רשות מוסמכת. 

 

שותפים עסקיים ושינויים ארגוניים: ככל שהחברה תעבור שינוי ארגוני כגון מיזוג, רכישה, השקעה, מכירת נכסים או העברת פעילות לחברה אחרת, או בבדיקה במסגרת אירוע דומה, ייתכן שיועבר מידע אישי כחלק מכך.

חלק מהצדדים השלישיים לעיל עשויים להימצא מחוץ לישראל, לרבות בארה״ב או במדינות אחרות בהן מידת ההגנה על הפרטיות שונה מזו שמעניק החוק בישראל. במקרה כאמור, ננקוט אמצעים מקובלים להבטחת ההגנה על המידע האישי גם לאחר העברתו למדינה אחרת.

 

עוגיות (Cookies) וכלים דומים.

 

כנהוג באתרי אינטרנט, גם אצלנו נשמרים עוגיות (קבצי Cookies) וטכנולוגיות מעקב דומות בדפדפן או במכשיר שלך, למגוון מטרות, לרבות על מנת לתפעל ולשפר את השירות. קבצים אלה מכילים מידע וטכנולוגיות זעירות (למשל פיקסלים), המאפשרים לזהות את המכשיר או הדפדפן שלך באופן אנונימי, וללמוד על השימוש באתר. אנו משתמשים בכלים אלה למטרות כגון: ניתוח פעילות האתר (באילו עמודים ביקרו וכמה זמן), שיפור חוויית המשתמש (למשל זכירת העדפותיך בין ביקורים), התאמת תוכן ושיווק (בהתאם להתעניינות שהבעת), אבטחת מידע (זיהוי דפוסים חשודים) וכן מטרות סטטיסטיות נוספות כפי שתואר לעיל.

באפשרותך לנהל ולשלוט בשימוש בעוגיות דרך הגדרות הדפדפן שלך. ניתן למחוק עוגיות קיימות, לחסום קבלת עוגיות מצד אתרים, או להגדיר התראות לפני שמירת עוגייה. עם זאת, זכור שחסימת עוגיות מסוימות עלולה לפגוע בתפקוד האתר וביכולת שלנו לספק לך חוויה מיטבית. לנוחותך, להלן קישורים למידע על ניהול עוגיות בדפדפנים נפוצים:

 • ניהול עוגיות ה Google Chorme

 • ניהול עוגיות בדפדפן Mozilla Firefox‎

 • ניהול עוגיות בדפדפן Safari

 • ניהול עוגיות בדפדפן Microsoft Edge

 • All About Cookies

 

בנוסף, באתר מופעל שירות Google Analytics – כלי ניתוח של חברת גוגל. Google Analytics אוסף מידע על השימוש באתר, כגון תדירות הביקורים, אילו דפים נצפו, אינטראקציות עם תוכן וכדומה. המידע הנאסף באמצעות כלי זה נשמר ומתועד על-ידי חברת גוגל והוא אינו כולל פרטים מזהים שמאפשרים לנו לדעת מי אתה. אנו משתמשים במידע זה כדי להבין טוב יותר את צרכי המשתמשים ולשפר את ביצועי האתר. אם אינך מעוניין שפעילותך באתר תנותח על-ידי Google Analytics. באפשרותך לבטל את השימוש ב-Google Analytics  באמצעות הרחבה רשמית של גוגל. מדיניות הפרטיות שלGoogle Analytics: זמינה כאן.

 

אבטחת מידע.

 

החברה מייחסת חשיבות רבה להגנה על המידע האישי שברשותה. אנו נוקטים צעדים סבירים ומקובלים להגנת המידע מפני אובדן, גישה בלתי מורשית, שימוש לרעה, שינוי או חשיפה. בין היתר, החברה מיישמת אמצעי אבטחה טכניים ונהלים ארגוניים. עם זאת, חשוב להבהיר כי אין מערכת המוגנת באופן מוחלט מפני כל איום. למרות מאמצינו, תמיד קיים סיכון חדירה או פרצה שאינה ניתנת למניעה מוחלטת. לכן, איננו יכולים להתחייב באופן מוחלט ששרתי החברה ומאגרי המידע יהיו חסינים באופן מוחלט מפני פריצות, מתקפות סייבר או גישה בלתי מורשית למידע. בשימושך בשירותינו, אתה מודע ומקבל שלמרות האמצעים שאנו נוקטים, לא ניתן להבטיח בטחון מוחלט למידע במערכות דיגיטליות.

 

שמירת ומחיקת מידע.

 

אנו שומרים מידע אישי כל עוד הוא נדרש לצורך המטרות שתוארו במדיניות זו, או ככל שחלה עלינו חובה לשמור אותו לפי דין או הסכם. בכל הנוגע למידע במאגרי משאבי האנוש ובמאגרי מועמדים לעבודה, אנו עשויים להמשיך ולשמור קורות חיים ומידע דומה גם לאחר שתהליך גיוס הסתיים ללא קליטה או לאחר סיום העסקה, לשם עמידה בהתחייבויות משפטיות וכן כדי שנוכל לשוב ולפנות אליך בעתיד במקרה שתיפתח הזדמנות מתאימה אחרת. אם אינך מעוניין שנשמור את פרטיך למטרה זו, תוכל לפנות אלינו בכתב ואנו נדאג למחוק את המידע כל עוד אין בו צורך נוסף או הצדקה לשמירתו לפי מדיניות זו והוראות הדין.

 

זכויות נושאי המידע ודרכי יצירת קשר

 

אנו מכבדים את זכותך לפרטיות ופועלים לשמור רק מידע אישי נדרש, עדכני ומדויק. בהתאם להוראות סעיפים 13-14 לחוק הגנת הפרטיות, הנך רשאי לעיין במידע האישי שנשמר אודותיך אצלנו, וככל שתמצא כי המידע אינו נכון, שלם, ברור או מעודכן, תוכל לפנות אלינו בבקשה לתיקון או מחיקה של המידע באמצעות הפרטים מטה. 

אם המידע האישי שלך מעובד אצלנו בשמו של גורם אחר (לדוגמה: אתה עובד של אחד מלקוחותינו, או משתתף באירוע של לקוח), נבקשך להפנות את בקשת העיון/תיקון לאותו לקוח שהוא בעל השליטה במידע. אנו נסייע ללקוח ככל שיידרש על מנת לאפשר את מימוש זכויותיך.

 

למימוש זכויותיך לפרטיות, בירורים נוספים, בקשות או שאלות בנוגע למדיניות פרטיות זו, ניתן לפנות לחברה, לבעלת השליטה במאגר המידע, באמצעים הבאים:

• דוא״ל:shay@profit.co.il 

• דואר: הירקון 3 בני ברק

 

תחולת דין וסמכות שיפוט.

 

מדיניות פרטיות זו וכל מחלוקת בנוגע לפרטיות כפופות לדיני מדינת ישראל. סמכות השיפוט הבלעדית לכל עניין הנובע ממדיניות זו תוקנה לבתי המשפט המוסמכים במחוז תל אביב-יפו, בישראל.

 

 

עודכן לאחרונה: אוגוסט 2025.