כמו בסיפור אהבה, גם בשיווק אין תחליף למגע האנושי ולחוויה שבמפגש הבלתי אמצעי, פנים אל פנים. מחלקת קידום המכירות שלנו מתמחה ביצירת "סיפורי אהבה" שכאלה, ויודעת כיצד להפגיש את המוצר או השירות שלכם עם הלקוח באמצעות פעילות חווייתית שתעורר אצלו רגשות חיוביים ונכונות לצרוך את המוצר או השירות.

הפעילות החווייתית אינה עומדת בפני עצמה: היא נוצרת לאחר מחקר, תובנות ובניית אסטרטגיה, והיא כוללת מעטפת קריאטיבית מקורית ומושכת ואיתור הלוקיישנים או ההזדמנויות המתאימות ביותר לאופי הפעילות. הפעילות החווייתית נעשית בשילוב הדוק בין הפעילות בשטח לבין הפלטפורמות הדיגיטליות תוך דיאלוג ביניהן.

כדי ליצור את החוויה השיווקית המושלמת - זו שתגדיל את המכירות שלכם או את הביקוש לשירות שלכם - אנו נעזרים במחלקות הקריאייטיב והסטודיו ובמחלקת כוח האדם שלנו שעובדת בפריסה ארצית.

 

אנו מציעים לכם:

 

  • קד"מ חוויתי
  • פעילויות גרילה
  • ביתנים ומתחמי קד"מ
  • פעילויות בנקודות מכירה
  • פעילויות איסוף לידים